Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Inschrijving verlengen


U moet uw inschrijving jaarlijks verlengen. Na inschrijving is deze een jaar geldig. Na betaling van de verlengingskosten is uw inschrijving opnieuw een jaar geldig.

Heeft u bij uw inschrijving een doorlopende machtiging afgegeven? Dan worden de verlengingskosten automatisch van uw rekening afgeschreven. Na het incasseren van de verlengingskosten wordt automatisch de inschrijving verlengd.

Heeft u geen doorlopende machtiging afgegeven, dan ontvangt u 6 weken voor de vervaldatum een e-mail om de verlengingskosten van € 15 te betalen. Dit kan via iDEAL. 
Nadat u betaald heeft kunt u eventueel alsnog een machtiging afgeven.

Machtiging afgeven 
Via Mijn Woningnet, Overzicht van mijn gegevens en Betaalgegevens aanpassen kunt u een machtiging afgeven.

U bent zelf verantwoordelijk voor het verlengen van uw inschrijving, ook als u de verlengingsmail niet heeft ontvangen.

Betalingen via Buckaroo
De incasso van de kosten wordt verzorgd door Buckaroo. De naam Buckaroo komt terug op uw bankafschrift en betaalverzoeken.

Reden van uitschrijving
Uw inschrijving vervalt zodra u een sociale huurwoning accepteert van één van de woningcorporaties of andere verhuurders via WoningNet Regio Gooi&Vechtstreek. Uw inschrijving vervalt ook als u de inschrijfkosten en/of verlengingskosten niet betaalt.

 


Veelgestelde vragen

Mijn registratie is vervallen omdat ik de verlengingskosten niet heb betaald. Kan ik dit nog herstellen?

Als u binnen een jaar na de uitschrijving alsnog de verlengingskosten betaalt, herstellen wij uw inschrijving.
Voor informatie over hoe u de verlengingskosten alsnog betaalt, neemt u contact op met het Klantcontactcentrum.

Een jaar na uitschrijving is het niet meer mogelijk om de inschrijving te herstellen.

 

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie

Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan aan het Klantcontactcentrum.

Uitleg ?

×
Vernieuwde website

Het systeem van de website is vernieuwd . Hiervoor zijn een aantal aanpassingen doorgevoerd. Vul uw gegevens aan om weer persoonlijk woningaanbod te ontvangen.
Lees er meer over in het nieuwsbericht.

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.