Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Veelgestelde vragen


Hoe zie ik of een woning toegankelijk is met een rollator of een rolstoel?
Bij elke woning geeft de corporatie aan of de woning geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn, een rollator of een rolstoel gebruiken. Door het gebruik van herkenbare icoontjes ziet u in één oogopslag of de woning voor u geschikt is. Lees meer over toegankelijkheid van woningen.
Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe vind ik een (specifieke) woning?

U kunt op meerdere manieren het woningaanbod doorzoeken, afhankelijk van of u bent ingelogd of niet. U doet dit door op Woningaanbod te klikken.

Bent u ingelogd? Als u op Woningaanbod klikt, krijgt u automatisch alle woningen te zien die aan uw opgeslagen woonwensen voldoen en passen bij uw inschrijfgegevens. Links op het scherm staan uw woonwensen, met daarbij de mogelijkheid om deze te wijzigen.

Ook als u niet bent ingelogd, kunt u het woningaanbod bekijken. Aan de linkerkant van uw scherm krijgt u in dit geval alle woonwensen te zien waaruit u mag kiezen. Zo heeft u de mogelijkheid een gemeente, plaatsnaam, wijk of buurt te selecteren, maar ook specifieke kenmerken als het soort woning, de oppervlakte en het aantal kamers.

Verder heeft u altijd de mogelijkheid om ‘vrij’ te zoeken: in het veld Vrij zoeken vult u een plaats, woningtype of advertentienummer in. Klik vervolgens op Zoeken en u krijgt de woning(en) te zien die aan uw opdracht voldoen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat is het nut van het opgeven van woonwensen?

Als u uw woonwensen vastlegt, is het zoeken naar een woning nog makkelijker. U kunt bij uw woonwensen niet alleen kiezen uit de verschillende woonplaatsen en wijken, maar ook uit bijvoorbeeld het type woning en het gewenste aantal kamers. U hoeft dan niet iedere keer dat u de website bezoekt opnieuw uw voorkeuren aan te geven.

Na het inloggen klikt u op Woningaanbod en dan krijgt u automatisch alle woningen te zien die passen bij uw inschrijfgegevens. En neemt u een gratis abonnement op het Digizine, dan krijgt u 2 keer per week op maandag en donderdagavond een e-mail met uw persoonlijke aanbod. In het Digizine staan maximaal 10 sociale huurwoningen. 

U legt uw woonwensen vast op Mijn WoningNet bij Mijn gegevens.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat zijn bewaarde woningen?

Als u een woning interessant vindt maar nog niet zeker weet of u erop wilt reageren, kunt u de woning eerst bewaren. Al uw bewaarde woningen vindt u terug in een overzicht met de belangrijkste kenmerken op een rij. Zo wordt het gemakkelijker om een keuze te maken.

U vindt uw bewaarde woningen terug bij Mijn WoningNet. Hiervoor moet u wel ingelogd zijn. De bewaarde woningen worden verwijderd als de reactietermijn is verlopen.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wat houdt mijn slaagkans in?

Als u bent ingelogd, ziet u bij iedere woningadvertentie uw persoonlijke slaagkans: zeer hoog, hoog, gemiddeld, laag of zeer laag. Deze slaagkans laat zien hoeveel kans u maakt op de woning. De slaagkans is alleen maar een indicatie.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Wanneer verschijnt het Digizine?

Het Digizine wordt elke maandag en donderdag per e-mail verstuurd.

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie
Hoe zeg ik mijn abonnement op het Digizine op?

U kunt het Digizine eenvoudig stopzetten via de afmeldlink onderaan het Digizine. Daarnaast is het ook mogelijk om uw Digizine stop te zetten via de website:

  • Log in en klik bij Mijn WoningNet op Mijn profiel;
  • Bij Abonnementen geeft u vervolgens aan dat u geen Digizine wilt ontvangen.

Vanaf dat moment krijgt u het Digizine niet meer toegestuurd. Uw woonwensen blijven wel bewaard

Is uw vraag hiermee beantwoord?
Stel uw vraag aan het Klantcontactcentrum Dank u wel voor uw reactie

Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan aan het Klantcontactcentrum.

Uitleg ?

×
Vernieuwde website

Het systeem van de website is vernieuwd . Hiervoor zijn een aantal aanpassingen doorgevoerd. Vul uw gegevens aan om weer persoonlijk woningaanbod te ontvangen.
Lees er meer over in het nieuwsbericht.

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.